Welke films of tv-programma’s heb je meer dan 5 keer gekeken?
Ik heb toch wel heel wat films als kind gekeken en welke ik geweldig vond, heb ik ook meerdere malen gekeken.
Als kind
Dirty Dancing
Wel een beetje de eerste film die ik keek over liefde. Ik vond het gewoon een leuk verhaal en gezellig met al dat dansen en muziek.
Annie
Zo vaak gekeken. Ik vond het mooi verhaal met gelukkig een goed einde, plus het dansen en de muziek.
FernGully
Deze tekenfilm kwam pas uit toen ik al wat groter was. Ik keek deze vaak met mijn vriendinnen. We kenden alle liedjes uit ons hoofd, nog steeds eigenlijk.
Home alone 1
Vaak gekeken. Ook omdat hij elk jaar met kerst weer voorbij komt. Gewoon een leuke en grappige film.
Met mijn kinderen
Kabouter Plop
Er waren best veel films en die keken ze vaak. Alle liedjes natuurlijk mee dansen. Theater show geweest en Plopsaland in België. Natuurlijk ook alle knuffels.
Cars
Vooral Nikki was helemaal gek van Cars. Ze had ook een mega verzameling van Cars autootjes. Daar speelde ze elke dag mee en zette ze altijd netjes achter elkaar. Ook wilde ze alles met Cars erop: schoenen, shirts, broeken. Tot ze naar de basisschool ging, mocht ze dat allemaal dragen. Daarna langzaam afgebouwd en alleen nog een pyjama.
Frozen
De Frozen films hebben ze ook super vaak gekeken. We hadden ook 3 Elsa jurken en 1 Anna jurk. Prachtig met lange sleep, dat vonden ze geweldig.
Ik kijk nu niet heel erg veel films meer, gewoon geen zin in. Af en toe een romcom, gewoon simpel en feel good. Ook al keek ik niet mega veel tv of films als kind, voor mijn gevoel heb ik niet echt iets gemist.
