Ze waren werkelijk prachtig, alleen ik kon er echt niet mee omgaan, dus ik laat nooit meer acryl nagels zetten.
Schrijfopdracht #95 van 365 dagen schrijven
Nails
Een jaar of twintig geleden dacht ik ook eens een setje acryl nagels te laten zetten. Op de Zwarte Markt, waar ik toen regelmatig kwam, had ik super lang gezeten en het resultaat was ook echt prachtig. Alleen ik kon er echt niet aan wennen. Ik was het ook helemaal niet gewend om langere nagels te hebben, omdat ze altijd afbraken. Dus ineens lange nagels was voor mij geen pretje, terwijl ze ook weer niet zo extreem lang waren. Gewoon iets groter dan normaal, geen mega lange nagels.
Bij alles wat ik vast pakte, kwam ik veel te hard er tegenaan. Ik krabde alles en iedereen, dus ik werd er echt helemaal gek van. Al snel lag de eerste nagel er af. Ik ben gewoon lekker aan die nagel gaan pulken, dan komt hij er vanzelf wel af. En na de eerste nagel, volgde de tweede en derde al snel.
Tegenwoordig zijn mijn nagels super sterk en groeien ze ook nog best snel. Ik heb dus ook helemaal nooit meer acryl nagels nodig, want ze worden vanzelf super lang. Ik knip ze daarom ook zeer regelmatig af, omdat ik nog steeds niet van lange nagels hou.
Ook heb ik een tijd gehad dat ik helemaal los ging met nagellak. De mooiste creaties en die kon je dan uploaden naar een bepaalde website. Al zou ik nu geen idee meer hebben welke dat was. Maar zelfs tegen nagellak kan ik niet meer. Zodra er één kleine oneffenheid op zit, dan ga ik er aan pulken en dan ga ik door tot de hele nagel weer normaal is, om vervolgens aan de andere nagel te beginnen. Mijn nagels zijn dan ook altijd puur natuur.
