1 januari 2005
Om 10:00 uur ging m’n wekker, want het was 0:00 uur in Nederland, dus toen iedereen een smsje gestuurd. Rond 12 uur opgestaan en in de keuken eitjes gaan bakken. Later op internet een paar gelukkig nieuwjaar mailtjes verstuurd, op m’n kamer wat gelezen & geschreven en wat in de campervan gerommeld. ‘savonds naar McDonalds in Coogee gereden, maar bij terugkomst was m’n parkeerplekje weg. Dus moest ik helemaal ver weg parkeren. Op het balkon alles lekker opgegeten en ‘savonds met wat biertjes black jack gespeeld. Toen Kitty & oma gebeld en wat voetbal gekeken.
2 januari 2005
Ook een beetje gerommeld, gelezen en gekaart. ’s Morgens met de bus naar ’t centrum gegaan en wat dingetjes gekocht. Daarna wilde ik de bus terug nemen, maar ik kon de bushalte niet vinden, deze zat in een hele andere straat! In het hostel even op het balkon in ’t zonnetje gelegen en wat cd’s geluisterd. ’s Avonds naar Coogee gelopen, want ik dacht daar een bioscoop gezien te hebben. Alleen niet te vinden natuurlijk. Er was ook geen leuk restaurantje te vinden, dus maar weer bij McDonalds gaan eten. Ongelofelijk zo vaak als ik daar al gegeten heb! M’n kamergenoten besloten de hele avond/nacht muziek te luisteren, dus om 3 uur sliep ik nog niet. Maar ik kreeg wel een smsje dat Roy was geslaagd voor z’n theorie examen!
3 januari 2005
Lekker uitgeslapen tot 12 uur en in een internetcafé gezeten. Bij een bioscoop gaan kijken of er een leuke film draaide, maar er was er geen. In het Harboursite shopping centre gegeten. Terug in ’t hostel met m’n kamergenoten wat gekletst en kwam ik er achter dat het dinsdag was in plaats van woensdag. Zo stom!
4 januari 2005
Met de campervan naar Bondi Beach gereden. Op het strand heerlijk liggen zonnen en gebodyboard. Later de bus naar Bondi Junction gepakt, wat gaan winkelen en bij McDonalds wat lekkers gehaald. Deze McDonalds heeft denk het mooiste uitzicht van allemaal.


