The Australian Zoo moet je natuurlijk gewoon gezien hebben. Het walhalla van onze Steve Irwin. Veel mooi en enge dieren gezien.
14 december
’s Morgens was ik al voor de wekker wakker en naar de Big Pineapple gereden. Daar een magneet gekocht en ontbeten met een banen muffin en ananassap (wat is dat gruwelijk lekker!). Daarna naar de Australia Zoo gegaan en eerst wat rondgelopen. Toen zag ik Harriét, de 174 jaar oude schildpad. Daarna mocht ik een olifant voederen, dat was erg leuk. Ineens kwam die enorme slurf op me af. Toen naar het Crocoseum gegaan en 4 shows bekeken. Eerst waren er 4 tijgertjes aan ’t spelen, heel lief. Daarna was een slangen show en mocht je er ook eentje aanraken. Toen een vogelshow en vlogen er allemaal vogels in de rondte. Als laatste was de croc show. Er kwam 1 krokodil en deze werd gevoederd. Toen ik later rondliep zag ik op de grond een redback spider (dodelijk). Ik had er een foto van gemaakt, maar daarna stapte iemand hem meteen dood. Daarna ben ik met een alligator op de foto gegaan. En ergens wat gaan eten. Later nog een croc show bekeken en er was een krokodil van 5 meter, wat een monster. Toen rondgelopen door een tropisch regenwoud en een koala gebied. Ik mocht er ook een paar aaien. Hierna door de kangaroo heaven gelopen en een paar geaaid. Ook waren er 2 albino’s. Als laatste rondgelopen in de souvenirshops en mijn aligator foto gehaald. Ook een magneet, theedoek met Steve en t-shirt gekocht. Daarna naar een camping gereden in de Glass House Mountains. Daar kwam ik erachter dat er in de voorkant van de campervan allemaal mieren zaten. Er was alleen geen eten ofzo. Waarschijnlijk op een nest geparkeerd. Toen in ’t zwembad gedoken. Later naar het centrum gereden en boodschappen gedaan. Daarna het dekbed gewassen en taco’s gegeten. Ik had een super mooi uitzicht over 1 van de bergen. De man van de receptie sprak Nederlands, geinig.







