Op 13 november 2004 bleef ik een nachtje in Surfers Paridise. Dit ligt op de The Gold Coast. Werkelijk prachtig!
13 november 2004
’s Morgens was ik al vroeg wakker omdat er een ghuana in de boom naast m’n auto zat. Echt een groot beest. En dit was nog wel een baby vertelde iemand. Daarna gaan rijden naar The Gold Coast. Echt super mooie natuur rond Nimbin. Ik besloot om naar Surfers Paridise te gaan. Er was een camping in Main Beach. Daar de campervan op z’n plek gezet en richting het centrum gelopen, wat achteraf best ver lopen was. Bij Red Rooster even wat gegeten. Daarna lekker op het strand gaan liggen waar ik meteen in slaap viel. Later naar ’t zwembad op de camping gegaan. Daar lekker gezwommen en liggen zonnen. Aan het einde van de middag naar het centrum gelopen. Het strand as echt mooi en lekker om in te lopen. Er lagen ook wat blue box jellyfish, blauwe kwallen. Het centrum was ook super leuk. Allemaal gave winketjes. Daar een koelkastmagneet, t-shirt en nog wat souveniers gekocht. ’s Avonds naar een Mexicaans restaurant gegaan. Heerlijk gegeten met een liter sangria, wat eigenlijk ook best lekker was. Daarna in een drukke straat op een terrasje gaan zitten en een paar lekkere cocktails gedronken. Echt super druk was het. Er was een bandje aan ’t spelen, iedereen was klaar om uit te gaan en er reden allemaal dure auto’s rond om te showen. Ik vermaakte me er wel. Later via ’t strand terug naar de camping gelopen. Alleen dit keer zonder schoenen. Ik moest wel alleen wel goed uitkijken dat ik niet in een kwal stond.






