22 jaar geleden….
Ons eerste grote feest.
Even voorgezeten op Charley zijn kamer.
Daarna met z’n tweeën naar de bushalte.
Op Amsterdam centraal station hand in hand staan kotsen.
Met de stadsbus richting Sporthallen Zuid.
We moesten natuurlijk alweer plassen.
Gluren door de ramen tot we een ouder echtpaar zagen zitten.
We belden aan.
Daar stonden twee kleine meisjes in hun trainingspak.
Strakke vlecht in het haar en grote puppy ogen.
Natuurlijk mochten we naar de wc.
We hebben een tijdje gezellig gekletst.
Daarna door naar het grote avontuur.
Het begin van onze party carrière.

