My weekly 13/2024 begon in Engeland, halverwege een nieuwe vakantie geboekt en eindigde met een leuk feestje.
Maandag
Work: Vrij.
Travel: Engeland (blog in de maak)
Blog: My weekly 12/2024

Dinsdag
Work: Weer een lekker dagje thuiswerken, Whiskey non-stop op schoot.
Kids: Met Nina naar GGD afspraak over de puberteit.
Home: Veel wassen.
Me-time: Netflix – See you on Venus. Bijna 1,5 uur in bad gelegen.
Step-dad: Kwam even langs, want zijn nieuwe schoenen zaten in mijn koffer. En hij was bij het reisbureau geweest, want hij heeft alweer nieuwe plannen.
Dad: M’n broertje en schoonzus gesproken, gaat niet best met m’n vader. Nog weken ipv maanden, heeft een rollator nodig en zo vrouw kan hem niet met uit bed tillen en aankleden, dus nu ook elke ochtend thuiszorg. Hij was vergeten dat hij zijn auto niet meer had. Z’n vrouw was naar de supermarkt, dus eventjes alleen, wilde hij gaan roken buiten, kreeg zijn jas niet dicht, werd super boos en heeft zijn bril ergens heen gegooid, weet alleen niet meer waarheen, kwijt.
Kids: Ff online shoppen voor de zomer.
Television: Duitsland – Nederland (2-1) gekeken.
Blog: Totaal niet bijgelovig

Woensdag
Sports: In de ochtend eerst samen naar de sportschool, ik had alleen totaal geen zin. Daarna samen hardlopen, alleen dat ging ook echt niet.
Father: Even bij mijn vadertje langs. Het gaat alleen steeds slechter. Zijn bril hebben ze nog steeds niet gevonden, overal gezocht. Marijke belde de opticien om te vragen of zij iets konden doen, ze zouden morgen terugbellen. Maar 10 minuten later belde ze al terug, dat ze bezig waren en dat ze vanmiddag of morgenochtend de bril konden ophalen. M’n vader moest er helemaal van huilen, en ik ook.
Me-time: In de auto even lekker gehuild. Daarna LEAP met Mimmie. Was weer super fijn. Ik beweeg steeds minder heftig, alsof de ergste dingen zijn opgeheven. Op een gegeven moment rolde de tranen over mijn wangen, maar dat bleek niet van verdriet, wat ik wel had verwacht. Ze waren van vreugde, want ik zag steeds de ogen van mijn dochters, daar werd ik gewoon zo gelukkig van.
Step-dad: Hij was bij het ziekenhuis geweest om bloed te prikken, morgen namelijk chemo sessie 5. En hij had ook een gesprek met de arts, al wist hij niet waarom. Maar dat bleek dus omdat zijn arts weggaat en een nieuwe krijgt. De oude arts had verteld dat hij na zes chemo’s doorgaat met immuuntherapie. Volgens de nieuwe arts was daar geen sprake van en hield het na de zes chemo’s op. Dat was dus wel een beetje verrassend. Wel was volgens deze arts de prognose beter dan volgens de andere arts, maar een tijdslijn geven ze natuurlijk niet. Toen hij thuis kwam bedacht hij ineens dat ze het niet over de bloeduitslag hadden gehad en belde hij zijn intern begeleider in het ziekenhuis. Zij vertelde dat zijn bloed helemaal geweldig was. Toen Joe het verhaal vertelde, gaf zij aan dat ze heel iets anders had staan, namelijk dat hij na de zes chemo’s wordt bestraald in het AVL. Nou ja, verhaal nummer 3, dus nu heeft hij helemaal geen idee. Het ziekenhuis gaat proberen te regelen dat zijn oude arts volgende week nog even belt.
Blog: Films als kind

Donderdag
Work: 5:45 opgestaan, broodtrommels vullen en om 6:06 in de auto. Om 8:00 startte namelijk het paasontbijt op kantoor. Heerlijk gegeten, gezellig gekletst en ook nog lekker gewerkt.
Me-time: Thuis voelde ik me toch wel erg ziek. Op de bank gaan liggen, onder een dekentje. Gelukkig ging m’n man chinees halen. In de avond nog even lekker typen.
Kids: Nina heeft een boek geschreven en die heb ik laten afdrukken. Deze kwam vandaag aan, wat was ze trots.
Blog: Oma Jantje

Vrijdag
Work: Heerlijk rustig thuiswerken.
Kids: Gezellig met een groep meiden naar Jumpskillz. In de avond gingen Nina en Sara bij Kim logeren, Nikki gezellig bij ons.
Me: Hele dag door dode vingers, vet irritant. Ik ben gewoon een beetje ziek en kan mijn lichaam me gewoon niet warmhouden.
Step-dad: Kwam in de avond langs. Familiereis geboekt naar Spanje, lekker all-inclusive met 9 man! Ik heb er zin in.
Blog: Ik ben in flow


Zaterdag
Me-time: Lekker lang blijven liggen, want de wekker hoefde niet gezet te worden voor Nina haar turnen.
Family-time: Paaslunch en even shoppen. Dametjes allebei een mooie bikini gescored en ze kunnen weer lekker douchen met hun favoriete douche foam.
Father: Even bij m’n vadertje langs, was daar net de bom gebarsten. Iedereen huilen en schreeuwen, maar dat kwam voornamelijk omdat ze allemaal weer aan de wijn zaten. Uiteindelijk iedereen kunnen geruststellen en gingen we vrolijk weer weg. Maar wat kostte het weer veel energie.
Blog: Museum van mezelf


Zondag
Me-time: 6:30 al wakker doordat ik mega verkouden ben. 10:00 pas uit bed, maar de klok was natuurlijk verzet naar zomertijd.
Family-time: De dametjes paaseieren verstoppen, blijft leuk.
Mom: Vandaag precies 1 jaar geleden dat mijn moeder haar doodvonnis kreeg, zie Maart 2023.
Party-time: Begin van de middag werden Remco en ik opgehaald door vrienden. Paar uurtjes voorzitten en dan lekker úren dansen, zie Party album.
