My weekly 23/2024 had een heel aantal flinke down momenten & paniekaanvallen, maar eindigde met twee lieve kittens.
Maandag 3 juni
Work: Dat ging wel eigenlijk.
Me: Mega slechte staat. Mijn maag is nog steeds heel erg boos op me, dat ik van het weekend alcohol gedronken heb. Dat ga ik dus voorlopig even niet meer doen.
In de avond gebeld met een vriendin. Zij is in een nog veel slechtere staat, zelfs de crisisdienst is benodigd. Dan val ik wel mee dus. Maar wel echt heel sneu voor haar. PTSS, paniekaanvallen en dan is haar contract ook nog eens niet verlengd.
Blog: Kapster worden
Dinsdag
Me: Buik nog steeds van slag. De hele tijd misselijk, waardoor ik niet durf te eten. Zodra ik gegeten heb, dan is m’n buik helemaal blij. Maar toch durf ik niet goed. Gek eigenlijk.
Work: Lekker veel rommeldingentjes.
Blog: Shoppen in de kringloop
Woensdag
Sports: Samen naar de sportschool. Braaf alles gedaan, maar ik voelde me daar gewoon niet fijn.
Cats: Bij de kittens wezen kijken. We mogen ze komende zondag al ophalen.
Me: Ik heb een constante druk op mijn borst, een heel zwaar gevoel. Ook voel me heel numb, terneergeslagen, down. Als ik lach, voel ik dat het niet echt is. Alles wat ik doe is zwaar en vermoeiend. Niks is leuk, ik wil niks, ik kan niks. Ik wil alleen maar op de bank liggen en een boek lezen. Als ik lees, voel ik even die druk op mijn borst niet.
In de nacht heb ik vreselijk liggen huilen. Maar meer om mijn eigen gedachten, want ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik weet dat dat helemaal niet waar is, want ik heb een geweldig leven, maar ik voel het niet. Ik voel niks en ik wil ook niks voelen.
Blog: Nina paardrijden
Donderdag
Work: Ging niet.
Me: Die druk op mijn borst is zo zwaar. Ik kon alleen maar janken. Huisarts gebeld om te praten, maar die zat vol, dus morgen een telefonisch consult. Ik loop erbij als een zwerver en het interesseert me niks. Ik wil niemand zien of spreken. Laat mij maar met rust.
Blog: Flügel & Monster
Vrijdag
Work: Ging eigenlijk wel goed vandaag.
Me: En met mij ging het ook wel goed eigenlijk.
Blog: Een nieuwe weg
Zaterdag
Family-time: Met z’n vijven naar een tweedehands paardenmarkt in Soest. Vorig jaar waren we er ook, dus dit jaar extra vroeg heen gegaan. Was de A10 naar de A2 dicht, mega file. Maar we waren toch nog op tijd. Het ging eigenlijk heel soepeltjes, want iedereen pakte wat hij nodig had en ik hield alles vast. Daarna nog even een rondje op de boerderij voor een open dag, maar al gauw lekker naar huis. Weer file en daarna meteen patat gehaald als lunch.
Me-time: Husband surfen, kids met hun paarden spullen spelen en ik lekker op bed met m’n kat, even een filmpje kijken. Daarna typen met een muziekje aan.
En toen ging er in mijn hoofd weer even iets mis waardoor ik flink uitflipte. Schreeuwen, huilen, noem maar op. Pottenbakken afgezegd en daarna was ik eigenlijk opgelucht. Ik wist niet dat ik er zo tegenop zag!
Blog: Mijn verslaving
Zondag
Family-time: In de ochtend ons huis kitten proof gemaakt om ze vervolgens op te halen. Flügel was op pad en Monster lag te drinken bij de moeder van een ander nestje, gekkie. En toen was het tijd om ze mee naar huis te nemen. Eerste half uur beetje bang en op onderzoek uit. Later waren ze moe en gingen ze op elkaar in de bank liggen, om vervolgens braaf in hun mandje te slapen.
Me: Ik moest even naar een kinderverjaardag. Het was 50 meter lopen, alleen maar bekenden en ik kon zo weer weg. En toch kreeg ik een paniekaanval voordat ik wegging. Uiteindelijk toch gegaan en meteen ergens achteraf gaan staan. 1 op 1 kletsen ging goed, maar ik had een constante heftige druk op mijn borst en bleef in de vlucht stand staan. Dus maar weer snel naar de kittens.
My weekly 23/2024 was niet zo’n erge leuke week. Jeetje wat voelde ik me slecht. Ik heb zelfs een paar keer gedacht: van mij hoeft het niet meer. Daar schrok ik zelf erg van, maar ik ga nergens heen hoor. En blijkbaar kan ik er niet op uit, want ik trek dat gewoon nog niet. Gelukkig kan ik me nu fijn terugtrekken met de kittens, want daar ben ik super blij mee!











