My weekly 26/2024 met weer een begin maken met werken. Helaas ook veel onrust, daardoor veel proberen te fietsen en wandelen.
Maandag 24 juni
Work: Vandaag weer starten met twee uurtjes werken. Het werken ging wel goed, daarna alleen beetje hartkloppingen, maar ik moet natuurlijk ook weer wennen.
Me: Lekker met Nikki meegefietst, want ze moest ergens heen waar ze nog nooit geweest eerst. Daarna meteen door naar de bibliotheek. Heerlijk die rust. Lekker een zooitje boeken uitgezocht. Thuis in het zonnetje op de loungeset gaan zitten met een boek.
Kids: Met Nikki studeren voor toetsweek. Later naar de manege gebracht.
Me: Wij boodschappen doen. Ging wel goed eigenlijk. Daarna wel echt moe. Later nog wel Remco zijn haar opgeschoren en de bedden verschoond, maar voor de rest op de bank. Volgens mij wil ik alweer teveel doen. Goed in de gaten houden.
Blog: Horloge van mijn moeder
Dinsdag
House: De werkmannen voor het slopen van de tuinmuur stonden al vroeg in de tuin. De poortdeur, tuinmuur en alle stenen waren er binnen een mum van tijd uit.
Work: Beneden werken met de kittens. Whiskey wel boos natuurlijk.
Me: Nu ik weer werk, denkt mijn hoofd: dan moet je de andere dingen ook weer allemaal doen, welke ik dan automatisch ga doen, maar daar krijg ik wel de zenuwen van. Met de lunch weer een recept uitgeprobeerd, maar die stond ik met hartkloppingen te maken. Lekker in de tuin op de loungeset opgegeten. Heerlijk zonnetje, wel erg warm. Alleen ik zat wel erg te kijk, want onze tuinmuur is nu helemaal weg.
Father-in-law: Kwam even langs om te zeggen dat het eindelijk was gelukt met de koffers. De reisorganisatie was vergeten koffers bij te boeken bij de KLM. Tja, ze gaan toch niet twee weken door Schotland rondreizen zonder koffer. En hij had ook meteen nog een reis geboekt: Nepal. Zeker doen, nu kan het allemaal nog.
Spiritual: Ff potje tarot doen. Ik had er een boekje over gehaald in de bibliotheek. Dat was een tijd geleden. Wel weer eens leuk om te doen.
Sports: Remco hardlopen en ik meefietsen. Uiteindelijk gaf hij het na 8 kilometer op en kon ik achterop terug naar huis.
Met Nikki weer hardlopen. We wilden 3 kilometer, maar het was te warm voor haar, dus uiteindelijk wilde ze maar 2 kilometer en dan morgen nog een poging.
Family: Met z’n viertjes voetbal kijken. De dametjes vonden het niet heel interessant, dus zij zaten op de laptop. Nina aan het schrijven voor haar tweede boek en Nikki topografie leren voor toets week, die morgen begint.
Blog: Ongewenst haar
Woensdag
Sports: Remco 11 kilometer hardlopen en ik meefietsen. Heerlijk in het zonnetje. Dat fietsen trek ik goed, want ik kan niks doen en niet nadenken. Ik ben gewoon alleen maar aan het fietsen, heel rustig aan.
Me: Uitvaart van mijn vriendin haar moeder. Gelukkig bleef Indra non-stop aan mijn zijde, want ik had het toch best moeilijk. Wil even bij de Harmonie buiten gestaan, maar ik voelde me gewoon niet goed genoeg om langer te blijven.
Sports: In de avond weer een stukje hardlopen met Nikki. Morgen moet ze het toch echt zelf doen.
Blog: As mammie uitstrooien
Donderdag
Kids: Nina had vandaag studiedag en daardoor de gehele dag een kinderfeestje, dus om haar om 8:45 bij haar vriendin afgezet.
Work: Yup, eerst meeting, toen m’n laptop migreren, maar ging helemaal fout en kon niet meer inloggen. Fijn.
Kids: Nikki haar hardloopwedstrijd werd ingekort naar 3 kilometer door de hitte. 19 minuten deed ze er over. Gewoon ff intervallen. Zelfs alle voetbal jongens ingehaald, die vonden dat niet zo leuk.
Me: Hele dag extreem rustig aan. Alleen even naar de AH gefietst voor pizza’s voor de dames, want Remco had een bbq op zijn werk, dus dan is het feest qua eten. Ik had niet zo’n honger en had een salade genomen.
In de avond voelde ik me langzaam weer leeglopen. Ik kon ook niet slapen, doordat m’n hoofd te onrustig was.
Blog: Volle maan wandeling
Vrijdag
Work: Nop. Ik kon niet werken omdat ik niet meer kon inloggen op mijn werk. Ook niet vanaf mijn eigen laptop. Wat een gezeik weer, dat trek ik nu heel slecht. Zwaar geïrriteerd.
Me: Buiten gaan wandelen richting het Ijsselmeer. Daar op een paar keien gaan zitten, beetje staren naar de horizon. Ik moest echt even tot rust komen.
Kids: Nina even op school geholpen met een stopmotion maken, samen met Nikki. Gezellig zo.
Blog: Body Piercing Dag
Zaterdag
Sports: Remco de hamerloop doen, 11 kilometer. Ik mee op de fiets. Dat rustige fietsen bevalt me wel.
Me: Relaxt bakken in de tuin, ondanks dat we geen schutting hebben.
Nina, Sara en Remco naar het Strandbad. Ik had daar net veel behoefte aan.
Nikki is natuurlijk net als een vampier en wilt niet naar buiten in de zon, dus die was lekker aan het knutselen. In haar onesie. Gekkie.
Toch maar niet naar het Hawaï feestje gegaan. Eigenlijk had ik er wel zin in, maar ik trek dat gewoon niet. Die drukte, de muziek.
Blog: Restaurant in Lucca
Zondag
Kittens: Ik werd midden in de nacht wakker van een kitten naast m’n hoofd. Ook kon ik mijn been niet bewegen, omdat aan elke kant een kat lag. Wat een liefde.
Me: Hele ochtend heerlijk relaxt. Eigenlijk vrij weinig gedaan, behalve douchen.
Kids: Nina turnwedstrijd. Wel meegegaan. Vooral heel stil op een stoel gezeten. Mooi volgehouden.
Tv: Gauw naar huis om formule 1 te kijken.
Food: Boboti verspakket maken. Wat 10 minuten had moeten duren, duurde minstens 30 minuten. Ik snap gewoon niet wat er staat, bij zo’n recept. Brain error.
Tv: Engeland kijken natuurlijk.
My weekly 26/2024 eindigde rustig, wat ook echt nodig was. Heerlijk genoten van het zonnetje. Werk ging moeizaam en bijna niet weggeweest, behalve fietsen en wandelen.


















