My weekly 26/2024

Maandag 24 juni

Me: Lekker met Nikki meegefietst, want ze moest ergens heen waar ze nog nooit geweest eerst. Daarna meteen door naar de bibliotheek. Heerlijk die rust. Lekker een zooitje boeken uitgezocht. Thuis in het zonnetje op de loungeset gaan zitten met een boek.

Kids: Met Nikki studeren voor toetsweek. Later naar de manege gebracht.

Me: Wij boodschappen doen. Ging wel goed eigenlijk. Daarna wel echt moe. Later nog wel Remco zijn haar opgeschoren en de bedden verschoond, maar voor de rest op de bank. Volgens mij wil ik alweer teveel doen. Goed in de gaten houden.

Dinsdag

Me: Nu ik weer werk, denkt mijn hoofd: dan moet je de andere dingen ook weer allemaal doen, welke ik dan automatisch ga doen, maar daar krijg ik wel de zenuwen van. Met de lunch weer een recept uitgeprobeerd, maar die stond ik met hartkloppingen te maken. Lekker in de tuin op de loungeset opgegeten. Heerlijk zonnetje, wel erg warm. Alleen ik zat wel erg te kijk, want onze tuinmuur is nu helemaal weg.

Father-in-law: Kwam even langs om te zeggen dat het eindelijk was gelukt met de koffers. De reisorganisatie was vergeten koffers bij te boeken bij de KLM. Tja, ze gaan toch niet twee weken door Schotland rondreizen zonder koffer. En hij had ook meteen nog een reis geboekt: Nepal. Zeker doen, nu kan het allemaal nog.

Spiritual: Ff potje tarot doen. Ik had er een boekje over gehaald in de bibliotheek. Dat was een tijd geleden. Wel weer eens leuk om te doen.

Sports: Remco hardlopen en ik meefietsen. Uiteindelijk gaf hij het na 8 kilometer op en kon ik achterop terug naar huis.

Met Nikki weer hardlopen. We wilden 3 kilometer, maar het was te warm voor haar, dus uiteindelijk wilde ze maar 2 kilometer en dan morgen nog een poging.

Family: Met z’n viertjes voetbal kijken. De dametjes vonden het niet heel interessant, dus zij zaten op de laptop. Nina aan het schrijven voor haar tweede boek en Nikki topografie leren voor toets week, die morgen begint.

Woensdag

Me: Uitvaart van mijn vriendin haar moeder. Gelukkig bleef Indra non-stop aan mijn zijde, want ik had het toch best moeilijk. Wil even bij de Harmonie buiten gestaan, maar ik voelde me gewoon niet goed genoeg om langer te blijven.

Sports: In de avond weer een stukje hardlopen met Nikki. Morgen moet ze het toch echt zelf doen.

Donderdag

Kids: Nikki haar hardloopwedstrijd werd ingekort naar 3 kilometer door de hitte. 19 minuten deed ze er over. Gewoon ff intervallen. Zelfs alle voetbal jongens ingehaald, die vonden dat niet zo leuk.

Me: Hele dag extreem rustig aan. Alleen even naar de AH gefietst voor pizza’s voor de dames, want Remco had een bbq op zijn werk, dus dan is het feest qua eten. Ik had niet zo’n honger en had een salade genomen.

In de avond voelde ik me langzaam weer leeglopen. Ik kon ook niet slapen, doordat m’n hoofd te onrustig was.

Vrijdag

Me: Buiten gaan wandelen richting het Ijsselmeer. Daar op een paar keien gaan zitten, beetje staren naar de horizon. Ik moest echt even tot rust komen.

Kids: Nina even op school geholpen met een stopmotion maken, samen met Nikki. Gezellig zo.

Zaterdag

Me: Relaxt bakken in de tuin, ondanks dat we geen schutting hebben.

Nina, Sara en Remco naar het Strandbad. Ik had daar net veel behoefte aan.

Nikki is natuurlijk net als een vampier en wilt niet naar buiten in de zon, dus die was lekker aan het knutselen. In haar onesie. Gekkie.

Toch maar niet naar het Hawaï feestje gegaan. Eigenlijk had ik er wel zin in, maar ik trek dat gewoon niet. Die drukte, de muziek.

Zondag

Kids: Nina turnwedstrijd. Wel meegegaan. Vooral heel stil op een stoel gezeten. Mooi volgehouden.

Tv: Gauw naar huis om formule 1 te kijken.

Food: Boboti verspakket maken. Wat 10 minuten had moeten duren, duurde minstens 30 minuten. Ik snap gewoon niet wat er staat, bij zo’n recept. Brain error.

Tv: Engeland kijken natuurlijk.