My weekly 33/2024

Maandag 12 augustus

Dinsdag

Woensdag

Met z’n allen lunchen. Wij met z’n vieren naar een paar winkeltjes. Daarna meteen weer naar het zwembad. Ook met z’n viertjes even de golven trotseren in de zee. En voor der laatste keer van alle glijbanen af. Meteen m’n elleboog weer geblesseerd. Op de kamer lekker chillen en de koffers alvast netjes maken. Potje poolen en tafelvoetbal, ook met Rody.

Tex Mex avond. Joe was Salou in, wij met z’n achten eten. Daarna wij met z’n vieren en Kimberley de rotsen beklimmen. Prachtige kleuren door de zonsondergang. Spelletjes gespeeld op het terras, maar voortijdig moeten stoppen doordat er regen kwam. De hele tijd al onweer, prachtig gezicht. Gefilmd vanaf het balkon. Nog eventjes naar een winkeltje voor souvenir voor mn schoonouders en daarna lekker op bed.

Donderdag

Op het vliegveld eerst check-in via een paal, maar dat bleek niet te kunnen met een grote groep, dus moesten we in een lange rij voor een balie. Ik had een flesje water, die gooide hij leeg en vulde geen opnieuw. Even shoppen, twee luchtjes gekocht, Tommy Boy & Tommy Girl. Broodje eten bij de gate en we mochten al meteen boarden. We zaten allemaal verspreid, maar gelukkig wel de kinderen naast elkaar.

Lekker gelezen, online Hartenjagen en tekenen. Het meisje naast mij wilde ook wel kleuren, dus ze mocht mijn stiften gebruiken. Toen haar vader later vroeg wat ze het leukste vond aan het vliegen, zei ze: het kleuren. Haha. Koffer halen, auto ophalen en naar huis rijden ging gemakkelijk. Joe afgezet, Chinees gehaald en katjes knuffelen. Koffers uitpakken, was aan en Ajax kijken.

Vrijdag

Parents-in-law: We mochten lekker aanschuiven bij m’n schoonouders. Net alsof we nog steeds in een all-inclusive oord zitten.

Kids: Lekker tot het donker was buiten spelen. 21:30 Nina: “Mogen Sara en Lara bij ons logeren? En we willen beneden slapen, dus willen jullie even vier matrassen neerleggen?” Twinkel, twinkel. Die krijgt ook alles voor elkaar, boefje.

Netflix: Emily in Paris

Zaterdag

Sports: Samen naar de atletiekbaan om te testen of ik nog 10km red zonder te wandelen. Gelukt! Dan kan ik de Kermisloop wel redden. Meteen even mijn wedstrijdschoenen weer her-inlopen.

Me: De rest van de dag hoofdpijn. Mezelf verplaatst tussen m’n bed, de bank en de hangmat. M’n boek uitgelezen en Emily in Paris uitgekeken.

Meditation: Weer eens een andere gedaan. Kwam er niet in dit de hoofdpijn.

Kids: Nina wilde oefenen met hardlopen voor de Kermisloop, dus Remco ging mee en ik foto’s maken.

Creative: AI portretten aangevuld met cartoon.

Zondag

Us-time: Wij even samen op pad voor kittentuigjes.

Cats: De kitten de tuin in mijn hun tuigjes. Ze vonden de tuigjes op zich niet echt erg, maar de tuin vinden ze nog wel een beetje eng.

Tv: Ajax kijken (was weer niks) en ondertussen ook de ontknoping van de Tour de France voor vrouwen.

Me-time: In de avond in mijn hangmat met een boekje. Het was alleen al best koud.

Family-time: Spelletjes spelen met de kindjes. Rummikub en Triominos dit keer.

Meditation: Een andere meditatie in bed gedaan, wel lekker maar ik kwam er niet in.

Updates

Spiri: Nieuwe lezing op de planning! Én alles van nieuw naar oud gezet, iets gemakkelijker te lezen denk ik. Zie Spiri album.