Muziek challenge: Lambada

Hierbij deel zes van mijn muziek challenge: Lambada – Kaoma.

Wel leuk om even na te denk over welke nummers ik nou eigenlijk altijd afspeel in de auto. Muziek ik ook gewoon emotie en al deze nummers brengen ook de nodige emoties bij mij naar boven. Meestal alleen maar positieve leuke herinneringen. Genieten gewoon.

Lambada

De Lambada dus. Dit vrolijke liedje vond ik als klein meisje helemaal geweldig. Al heb ik werkelijk geen flauw idee waar ze over zingen, aangezien het in het Portugees gezongen wordt. Het klinkt gewoon zo gezellig, zo zomers.

Eigenlijk luister ik het liedje niet zo vaak zelf meer, al staat hij wel in mijn gedownloade nummers, maar weer niet in mijn favorieten. Toch vind ik dat hij hier hoort te staan, omdat het mij terugbrengt naar mijn kindertijd. Lekker op mijn kamertje met mijn stereotoren, cassettebandjes en later cd’s. Ik kon daar uren toevoegen, gewoon een beetje rommelen en muziek luisterne. En dan kwam deze altijd voorbij.

Meer van mijn muziek challenges vindt je op de categorie Muziek.